Customer Experience Manager
Warszawa Customer Experience Manager
Warszawa
NR REF.: 1120118
Twoja następna firma
To międzynarodowy lider w branży FMCG posiadający w swoim portfolio znane na całym świecie marki w różnych kategoriach produktowych .
Twoje następne stanowisko
Będzie polegało na stworzeniu planu wdrożenia strategii obsługi Klienta na rynku polskim oraz w krajach nadbałtyckich. Osoba ta będzie odpowiedzialna za wdrożenie procesu obsługi Klienta i zarządzanie nim na poziomie całego klastra. Stanowisko to wiązać się będzie z bliską współpracą z zagranicznymi oddziałami firmy oraz stopniowym budowaniu i wdrażaniu strategii na podstawie insightów zbieranych od Klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim; ma doświadczenie we wdrażaniu procesów; świetnie zna zagadnienia związane z zarządzaniem obsługą Klienta w korporacji oraz jest otwarty na częste podróże.
Co zyskujesz?
Osoba na tym stanowisku będzie miała możliwość budowania oraz wdrażania strategii obsługi Klienta w międzynarodowej firmie z wieloletnią historią na rynku. Ponadto pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; szeroki pakiet benefitów; bonus finansowy do wynagrodzenia stałego oraz świetny on-boarding.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1120118
Twoja następna firma
To międzynarodowy lider w branży FMCG posiadający w swoim portfolio znane na całym świecie marki w różnych kategoriach produktowych .
Twoje następne stanowisko
Będzie polegało na stworzeniu planu wdrożenia strategii obsługi Klienta na rynku polskim oraz w krajach nadbałtyckich. Osoba ta będzie odpowiedzialna za wdrożenie procesu obsługi Klienta i zarządzanie nim na poziomie całego klastra. Stanowisko to wiązać się będzie z bliską współpracą z zagranicznymi oddziałami firmy oraz stopniowym budowaniu i wdrażaniu strategii na podstawie insightów zbieranych od Klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim; ma doświadczenie we wdrażaniu procesów; świetnie zna zagadnienia związane z zarządzaniem obsługą Klienta w korporacji oraz jest otwarty na częste podróże.
Co zyskujesz?
Osoba na tym stanowisku będzie miała możliwość budowania oraz wdrażania strategii obsługi Klienta w międzynarodowej firmie z wieloletnią historią na rynku. Ponadto pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; szeroki pakiet benefitów; bonus finansowy do wynagrodzenia stałego oraz świetny on-boarding.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.