Customer Experience Maker - Kraków , małopolskie
od Hays Office

Customer Experience Maker

Customer Experience Maker
Kraków
NR REF.: 1146237

Dla naszego Klienta międzynarodowej, rozpoznawalnej firmy ze swoją lokalizacją w centrum Krakowa poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Advisor. 

Stanowisko jest związane z telefoniczną obsługą klienta (UK) i procesowaniem zgłoszeń w wewnętrznym systemie firmy. 

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), co najmniej rocznego doświadczenia w środowisku biurowym - Recepcja/Obsługa Klienta/Stanowiska asystenckie, oraz komunikatywności i otwartości w relacjach z Klientem. 

Oferujemy 
pełne wdrożenie do obowiązków, prywatną opiekę medyczną, oraz możliwość pracy zdalnej. 


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361