W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Care Team Leader
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej o globalnym zasięgu i stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Customer Care Team Leader
Zadania:
- budowa trwałych relacji z klientami,
- dbanie o niezawodność dostaw do klientów,
- aktywny udział w spotkaniach z klientami,
- nadzór nad procesem prognozowania sprzedaży,
- udział w procesach reklamacyjnych klientów,
- delegowanie zadań i rozwój podległego zespołu,
- ciągłe doskonalenie w powierzonym obszarze poprzez rozwój procedur i optymalizację procesów.
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy,
- przygotowywanie zleconych raportów i analiz.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy– min. 2 lata
- doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- znajomość SAP lub innego programu ERP
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętności komunikacyjne.
Korzyści:
- Umowa o pracę;
- Bonus roczny i premia uznaniowa;
- Opieka medyczna;
- Bony na święta;
- PPE opłacane przez pracodawcę;
- Dofinansowanie do kursów oraz szkoleń;
- Świetna atmosfera pracy
- Owoce w biurze;
- Ubezpieczenie na życie, zdrowotne;
- Rozwijającą pracę w międzynarodowym środowisku.