Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/03/2019.

Customer Care Specialist wtih French

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Ensures the highest level of customer satisfaction among West-Europe and Central-Europe customers by providing high-quality services.

Wymagania

RESPONSIBILITIES:

Online customer service (chat, e-mail)

Telephone customer service: Inbound and outbound calls

Customer use monitoring, customer development (training schemes, promoting additional services)

Collaboration with the company’s all other departments and foreign branches

CMS system administration

 

 

JOB REQUIREMENTS:

Support must be provided in French- fluent knwoledge is a must

Good understanding of English is essential

Ability to achieve Key Performance Indicator targets

Must be a team player

Strong problem solving abilities and assertiveness

Previous Customer Service / Helpdesk experience is a plus

 

 

OUR CLIENT OFFERS:

Attractive salary (base and monthly bonus)

The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work

Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance

Trainings and development tailored to help you achieve your potential

Social benefit packages

Friendly work atmosphere in multicultural environment

Great location

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry