#

Customer Care Specialist with DUTCH

Workforce Logiq

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy
The Customer Care Specialist with Dutch is the first point of contact for the commercial and logistics support. This is done via telephone, email and online channels such as chat, web and portals.

Wymagania

Requirements:
• Fluent in English and Dutch
• Strong attention to detail
• Procurement/contract management background
• Engage in concurrent or overlapping audits
• Detect and comprehend subtle differences in documents/documentation
• Quickly and clearly communicate with Suppliers regarding issues with audit documents
• Complete tasks in a timely manner.

In return for your commitment we will offer you:
• Opportunities to develop a professional career in a global company
• Work in dynamic environment
• Collaborating and learning from diverse and talented colleagues
• Friendly atmosphere and a positive work culture
• Work in a modern office in the Centre of Warsaw (Plac Unii Lubelskiej)
• Free coffee, tea and fruits
• Benefits package including: medical care, life insurance, sport package.

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi