#

Customer Care Returns Specialist

MIINTO TECH PL Sp. z o.o.

00-681, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Customer Care Returns Specialist

 

Miinto is a leading e-commerce platform in fashion operating in seven different countries across Europe. Right now, we are looking for a new person who will take care of a whole process of returning orders and helping our customers to get the best experience while shopping on Miinto.

The primary tasks are to:

 

·       Manage parcel return process from A to Z including e.g. repacking parcels and putting data into one of Miinto’s systems

·       Handle daily ad hoc tasks

 

Miinto offers:

 

·       Office located in city center – it’s easy to commute

·       Employment based on a contract of mandate

·       Participation on our way to become Europe’s e-commerce fashion leader – and it’s a reaaaally exciting and satisfying journey!

 

·       Flexible working hours so students, are also welcome J

Wymagania

Requirments:

 

·       Good communication skills and high-quality awareness

·       Proactive approach to daily tasks and providing all customers with the best solution

·       Ability to spread positive attitude amongst customers and team members

Prezentacja firmy

Miinto.pl to grupa ponad 900+ niezależnych sklepów odzieżowych zr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2020
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi