Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca BHP / Ochrona środowiska
Zadania:
• Obsługa procesu przedsprzedaży / Przetwarzanie wszystkich rodzajów zamówień klientów (połączenia
przychodzące, zapytania, wnioski
• Obsługa procesu zarządzania zamówieniami (doradztwo w zakresie statusu realizacji zamówień,
produktów, materiałów marketingowych itp.
• Obsługa działań posprzedażowych (reklamacje klientów, roszczenia gwarancyjne, zwroty i noty
kredytowe)
• Inne zadania obsługi klienta (wspierające audyty, inwentaryzacje)
Wymagania:
• ok. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
• Doświadczenie w obsłudze klientów, dostawców i rozwiązywaniu problemów posprzedażowych
• SAP lub inne doświadczenie ERP (byłoby wielkim atutem)
• Doświadczenie w zakresie obsługi zakupów i składania zamówień
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne - zarówno werbalne, jak i pisemne
• Umiejętności analityczne
• Doświadczenie z narzędziami Excel i Microsoft
• Zaawansowana znajomość języka włoskiego (przynajmniej na poziomie B2+)
• Dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2)
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie -podstawa + premia roczna
• Umowa o pracę
• Pakiet opieki medycznej dla pracowników i członków rodzin
• Rozszerzony plan emerytalny (PPK) - dodatkowy 1%
• Roczny przegląd wynagrodzeń (premia, zasługi)
• Atrakcyjne programy uznania (nagrody kapitałowe, nagrody za jakość pracy)
• Program Pomocy Pracownikom - Program Dobrostanu Pracowników
• Program poleceń zatrudnienia - 1000 $
• Elastyczna organizacja pracy
• Nowe, przyjazne rowerzystom biuro w centrum Warszawy z dogodnym połączeniem komunikacyjnym
• Stabilne zatrudnienie w firmie - lidera technologii bezpieczeństwa
• Możliwość pracy nad różnorodnymi projektami w wielofunkcyjnym, dynamicznym zespole.
• Wysoce etyczne środowisko pracy, szanujące różnorodność pracowników