Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/06/2019.

Customer Care Representative with Dutch

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Care Representative with Dutch
Warszawa
NR REF.: 1121432

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Care Representative with Dutch

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działu Customer Care w codziennych czynnościachPrzede wszystkim do zadań Customer Care Representative będzie należało wprowadzanie zamówień do systemu SAP, rejestracja zwrotów, sporządzanie raportów i analiz, odpowiadanie na zapytania w języku holenderskim oraz kontakt z innymi departamentami firmy.

Od Kandydatów oczekujemy przede wszystkim dobrej znajomości języka holenderskiego (minimum B1) oraz języka angielskiego na poziomie minimum B2. Dodatkowo osoba ta powinna się wyróżniać skrupulatnością, dbałością o szczegóły, a także proaktywną postawą. Mile widziane będzie doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta.

UWAGA: oferta pracy na okres 6-9 miesięcy

Firma oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pracę w międzynarodowej korporacji.

Lokalizacja: Warszawa, Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry