Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Bieżąca współpraca z klientami kluczowymi (spotkania, negocjacje, wspólne projekty),
Bliska współpraca z działem marketingu w zakresie prowadzonych wspólnych akcji marketingowych i marketingu handlowego,
Odpowiedzialność za implementację globalnej strategii marketingowej na rynku polskim
Zarządzanie powierzonym budżetem,
Sporządzanie cyklicznych raportów sprzedażowych,
Prowadzenie projektów związanych z zarządzaniem oraz rozwojem kategorii.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane Marketing, Zarządzanie lub Ekonomia
Minimum 2, 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale Trade, Marketingu (FMCG/Farmacja), w tym doświadczenie we współpracy z dyskontami,
Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
Dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty,
Dobra znajomość języka angielskiego,
Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Duży zakres samodzielności,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?