#

Customer Account Specialist

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Customer Account Specialist

Miejsce pracy: Wrocław

Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

  • Kontakt z klientem w zakresie należności (e-mailowy, telefoniczny)
  • Koordynowanie bieżących płatności (monitorowanie, raportowanie, dokumentowanie)
  • Analiza i weryfikacja danych finansowych, księgowych, podatkowych pod kątem ich poprawności
  • Rozwiązywanie problemów np. związanych z opóźnieniem płatności

Oczekujemy od Ciebie:

  • Bardzo dobrej praktycznej znajomość narzędzi Microsoft Office (szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Doświadczenia w zakresie obsługi klienta (mile widziane doświadczenie związane z regulowaniem należności)
  • Umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły
  • Mile widziana znajomość wiedzy z zakresu finansów i rachunkowości

Z naszej strony oferujemy:

  • Pracę w dużej, międzynarodowej firmie dającej możliwości rozwoju i rozwinięcia swoich kompetencji językowych
  • Wielokulturowe środowisko pracy
  • Rozbudowane szkolenie wdrożeniowe
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Umowę o pracę tymczasową z możliwością późniejszego przejścia w struktury klienta
  • Godziny pracy 8-16, 9-17 oraz 10-18
  • Możliwość podjęcia pracy zdalnej lub z biura zlokalizowanego w centrum Wrocławia
  • Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Agencja zatrudnienia nr 412


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi