ZADANIA:
Diagnoza, naprawa i dokumentowanie naprawy urządzeń zgodnie z procedurami i wytycznymi, w tym:
-Diagnoza usterki i dokonanie związanego z tym pomiaru urządzenia
-Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
-Wykonywanie strojeń i aktualizacja oprogramowania
-Test urządzenia po dokonaniu naprawy
-Kontrola wydawanych urządzeń (pod kątem zgodności z numerem IMEI, z gwarancją, zgodność ze stanem faktycznym na karcie przydzielonego do naprawy telefonu)
-Rozliczanie z pobranych części oraz ilości naprawionych telefonów
-Wystawianie ekspertyzy telefonu
WYMAGANIA:
- pełnoletność
- chęć do pracy
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- uczciwość, pracowitość, rzetelność
- odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- umowę zlecenie
- każdemu zapewniamy przeszkolenie do wykonywanej pracy
- program Strefa Aktywnych z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród
DODATKOWE INFORMACJE
Aplikacje powinny zawierać klauzulę: ’Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi.’
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.