Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.
Oferta wyróżniona

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • udział w rozwoju systemu CRM oraz administrowanie systemem w obszarze sprzedażowym
  • opracowywanie raportów, analiz i prezentacji na podstawie narzędzi CRM
  • wspieranie użytkowników wewnętrznych w zakresie pracy z systemem CRM, w tym szkolenia i rekomendacje optymalizacji wykorzystywanych narzędzi
  • współpraca z administratorami CRM z innych spółek z Grupy (region CEE, Francja)

Oczekujemy:

  • umiejętności analitycznego myślenia, formułowania wniosków i współpracy w tym zakresie z różnymi grupami odbiorców
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz skuteczność w realizacji celów
  • bardzo dobra znajomość programów Excel i Power Point
  • doświadczenie w pracy z systemami CRM (będzie atutem)

Wymagania

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
  • praktyczny program szkoleń wewnętrznych
  • dobrą atmosferę pracy w młodym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • umowa o pracę na czas określony, potem możliwość zatrudnienia na stałe
  • poszerzony pakiet ubezpieczenia Enel-Med
  • ubezpieczenie na życie
  • system kafeteryjny MyBenefit
  • bogata oferta aktywności sportowej w ramach karty Multisport

Prezentacja firmy

Mazars jest międzynarodową, zintegrowaną i niezależną organizacją specjalizującą się w... audycie, usługach księgowych i kadrowo-płacowych, doradztwie podatkowym i usługach doradztwa biznesowego. Firma działa jako zintegrowana sieć biur w 89 krajach, gdzie zatrudnia ponad 30 000 specjalistów. Spółka Mazars w Polsce jest obecna od 1992 roku i prowadzi działalność w Warszawie oraz w Krakowie, zatrudniając łącznie blisko 250 specjalistów. Firmę charakteryzuje z jednej strony międzynarodowy charakter i nieograniczony przepływ wiedzy i doświadczenia między lokalnymi biurami, a z drugiej, dzięki ciągle jeszcze niewielkiemu rozmiarowi, indywidualne podejście do klientów i pracowników.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Analityka , Praca IT - Sprzedaż , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry