Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, globalnego dostawcy usług w sektorze B2B oraz B2C, poszukujemy osoby na stanowisko Credit Manager. Poniżej przedstawiamy zadania i wymagania związane z rolą i zachęcamy zainteresowanych kandydatów do aplikowania. Proces rekrutacyjny prowadzimy zdalnie.
Credit ManagerMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
odpowiedzialność za zespół zajmujący się szeroko rozumianymi procesami windykacji oraz reklamacji finansowych
zarządzanie i kontrolowanie procesów działu fakturowania
optymalizacja przepływów pieniężnych firmy poprzez nadzorowanie procesów w dziale Windykacji należności
zarządzanie systemem kontroli wewnętrznych w swoim obszarze
optymalizacja procesów w swoim obszarze tam gdzie jest to możliwe i wskazane
ścisła współpraca z działami firmy w kraju, zarządzanie stacjonarnym zespołem kilkunastu osób oraz zdalna współpraca z wewnętrznymi SSC
motywowanie i rozwijanie pracowników
wyznaczanie celów oraz prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników
aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
Wymagania:
5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku decyzyjnym w obszarze związanym z należnościami, fakturowaniem lub obsługą reklamacji finansowych
min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
wykształcenie wyższe w obszarze finansów
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
doświadczenie w obszarze prowadzenia projektów
znajomość systemów ERP z obszaru należności (SAP, Oracle, itp.)
sprawne posługiwanie się MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
znajomość zasad księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w obszarze należności
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?