Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

Credit and Collections Junior Specialist

Katowice, śląskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

If you...

  • would like to start your international career
  • want to have daily contact with language
  • are open for working with clients
  • speak Dutch at least at C1 level and English at B2 level

 ...we have a job for you!

 

Join Capgemini as:

 

Disputes Agent Czech Speaker

 

We don’t require professional experience. You will be working in international environment where willingness of learning new things is supported by wide range of trainings and courses which are designed to improve your skills and abilities.

Wymagania

Your duties

  • Daily contact with clients (phone and e-mail)
  • Process electronic payments
  • Ensure that payments are taken smoothly and in a timely manner
  • Prepare and send payment reminders
  • Support clients
What we offer
  • Working in a close-knit team and a friendly atmosphere
  • Development of expert or leader competences
  • Bonuses, including those for recommending new employees 
  • A wide range of training and cofinancing of courses
  • Additional life insurance
  • Attractive package of additional benefits (fitness, gym, cinema, etc.) you chose what you want
  • Integration events and joint celebrations
  • Annual family picnic
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care, also for your family
  • Bicycle parking and carpooling

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 100 tys. specjalistów w 36 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4 tys. osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi. W tym roku firma Capgemini Polska uzyskała certyfikat TOP EMPLOYERS 2010 przyznawany przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF).

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 28 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2100 pracowników.

Information Technology Outsourcing

Centrum ITO, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów, zatrudniając obecnie prawie 1500 osób w centrach w Krakowie i Katowicach. Nasi pracownicy wspierają ponad 40 klientów z całego świata, komunikując się w 12 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i ITO poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwo-jem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry