Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Country Key Account Manager
Lokalizacja: PolandNaszym Klientem jest międzynarodowa firma o profilu produkcyjno-dystrybucyjnym, oferująca zaawansowane technologicznie produkty dla firm produkcyjnych z zakresu kodowania i znakowania. Z względu na rozwój firmy szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Country Key Account Manager.
Zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi oraz przyszłymi Klientami firmy na terenie kraju.
- Pozyskiwanie leadów dla zespołu sprzedażowego.
- Stały monitoring rynku pod kątem nowych inwestycji oraz analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za negocjowanie i podpisywanie kluczowych dla rozwoju firmy kontraktów.
- Doradztwo techniczne oraz badanie potrzeb klientów pod kątem doboru produktów.
- Współpraca z zespołem sprzedażowym w celu realizacji spójnej strategii sprzedażowej.
- Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zatrudnienie w strukturach globalnych.
- Konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy (samochód klasy premium, laptop, telefon).
- Liczne benefity pozapłacowe.
- Zadaniowy czas pracy.
- Samodzielne (!) i decyzyjne stanowisko.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne (automatyka i robotyka, budowa maszyn, elektronika).
- Minimum 5 – letnie doświadczenie w sprzedaży i doradztwie techniczno-handlowym do producentów zautomatyzowanych linii produkcyjnych dla przemysłu.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn/urządzeń do znakowania i kodowania.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (poziom B2/C1).
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji z Klientami.
- Wysoka kultura osobista.