Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/03/2019.

Coördinator of temporay Polish employees- Fulltime Leiden

2333CT Leiden, zagranica

Seggment Arbeidsbemiddeling B.V.

Opis stanowiska pracy

The right combination of enthusiasm, daring and perseverance will make you succeed at this post.

You will report to the operational manager. You will work in close coöperation with the team, the operational management and intercedents Account & In-house and housing coordinator, being self-driven and showing a lot of initiative. You feel comfortable with that.

What are you going to do exactly?

• Recruitment and hiring of temporary employees for production and logistic positions
• You are flexible and work in close contact with your clients in order to achieve the best results
• Managing and keeping close contact with your temporary employees and Introducing new employees to your clients.
• Secure management of your planning and administration with enough experience at planning-tools and CRM systems
• You ensure that the whole process of recruitment and temping of Polish temporary workers will be and maintains successful.
• You provide relevant information and management reporting on all aspects of temporary employees to the operational management.
• Participation in regular meetings with the team.

Wymagania

Who are you and what can you contribute to the company?

You have an enthusiastic, independent and strong personality. You are a real doer and you spontaneously go the extra mile. Trouble shooting on the spot is in your system.
Additionally:
• You have a problem solving mentality and you are result driven in your daily tasks.
• You have, in any case, good command of the Polish and English or Dutch languages.
• You are in the possession of a valid B category driver’s license.
• You are flexible, client-oriented and have strong commercial and organizing skills.
• You have a minimum of 2 years experience in a similar position.

What will you get in return?

Though we have noted a considerable growth in the last years, we are still a family business.
The informal, multicultural work environment ensures a pleasant and unique atmosphere, you can expect all the support from your motivated co-workers as we are striving at the best company results.
Do you feel up to this challenge Then apply quickly! Send your CV and motivation letter ! We will be looking forward to meet you.

Prezentacja firmy

W roku 1989 firma Seggment rozpoczęła swoją działalność w zakresie rekrutacji, selekcji i... delegowania pracowników tymczasowych praktycznie we wszystkich branżach. Od tego czasu Seggment jest solidnym partnerem, któremu możesz powierzyć obsadzenie wszystkich wolnych miejsc pracy (w tym pracy na czas określony). Szybko i skutecznie znajdziemy zmotywowanych, kompetentnych i fachowych pracowników do pracy (tymczasowej) w Twojej firmie. Nasi pracownicy są szczegółowo sprawdzeni pod kątem wykonywania wszelkich możliwych prac i dlatego zawsze są idealnie dopasowani do profilu poszukiwanego stanowiska. To właśnie oni stanowią podstawę Twojego i naszego sukcesu   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta
do góry