W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Controlling Specialist
Miejsce pracy: SzczecinFor our Client, Shared Service Center in Szczecin, we are looking for candidates for the position of Controlling Specialist
Key responsibilities:
- Manage assigned reporting i.e. calculations, worksheets, dashboards;
- Support the planning process
- Create, validate, and distribute standard reports and ad hoc queries
- Tracking data completeness and executing plausibility controls
- Determining and executing adjustment postings
- Tracking of the commenting process
- Execution of effort estimation for ad hoc queries
-Automating tasks using different tools e.g. VBA, Power Query, Power Pivot;
Requirements:
- Background in Finance & Accounting, Economics or Business Administration
- University degree in Business with a focus in Accounting or Finance and at least 1-2 years additional experience in Management Reporting
- Very good level of English
- Proficient in the use of Microsoft Office applications, very good knowledge of ERP- SAP preferable
- High attention to detail
- Service orientation and strong analytical and problem solving skills
- High commitment and resilience
- Good communication skills
- Ability to identify and communicate potentials for process improvements
Benefits:
- Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
- Opportunity for professional development in an international environment
- Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
- Attractive remuneration and benefit package medical care, Multisport card, life insurance, language courses)
- Elastic working hours and hybrid work model