#

Contract Manager (Start-up)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Contract Manager (Start-up)

Miejsce pracy: Katowice
7-20-64958

Wraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą dystrybucyjną, poszukujemy doświadczonego Kandydata, który chciałby rozwijać się na stanowisku: Contract Manager.

Zakres Obowiązków:
- Zarządzanie cyklem życia kontraktu
- Prowadzenie projektów związanych z kontraktami end to end (od etapu negocjacji do jego podpisania)
- Ścisła współpraca z działem prawnym, reklamacji i ryzyka
- Współpraca z lokalnymi działami kontraktowania w Europie w celu standaryzacji procesów i procedur
- Zgłaszanie nieoflagowanych umów
- Wdrożenie narzędzi do pośredniej akceptacji umów i archiwizacji

Requirements:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (warunek konieczny)
- Doświadczenie w pracy z procesem kontaktowania (od negocjacji do podpisania kontraktu)
- Podstawowa wiedza prawna, doświadczenie z obszaru zakupów, finansów lub prawnego
- Gotowość do podróży służbowych na terenie Europy (do 20% czasu pracy)

Benefits:
- Możliwa praca hybrydowa lub zdalna
- Możliwość wspierania decyzji strategicznych firmy w obszarze kontraktowym
- Udział w dużej transformacji biznesowej firmy
- Pakiet benefitów, szkoleń oraz narzędzia potrzebne do pracy
- Praca w stabilnej, międzynarodowej firmie, która jest w trakcie dużego rozwoju struktur

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi