Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Contract Management Administrator

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Contract Management Administrator
Gdańsk
NR REF.: 1120828

The position as a Contract Management Administrator (CMA) has the responsibility of generating new employment document for either a new employee or when there is a change in the employment terms.
The main priority of the role is to ensure the correct employment document appropriate for the relevant employment circumstances is ready for the employee to sign, and issued as required. CMA will be issuing employment documents for offshore and onshore employees.

The Contract Management Administratoris responsible, but not limited to, for the following tasks:

• Prepare offshore job offers
• Prepare employment documents for offshore & onshore employees (contracts, letter of assignments,
extensions, addenda, resignation, terminations etc.)
• Obtaining relevant and appropriate signatures to the employment documents
• Responsible for updating and communicating the progress to the relevant parties
• Provide guidance and training to new team members

Requirements

• Formal education at bachelor level or equivalent within relevant field
• Excellent communication skills

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry