#

Contact Centre Agent with Mandarin language

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Contact Centre Agent with Mandarin language

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-61927

For one of our Client we are looking for:

Contact Centre Agent with Mandarin language

Responsibilities:

- Actively follow up with local Chinese clients by phone and email to provide product/service information by answering questions, offer assistance, to collect and clarify information, in Mandarin language.
- Generate documentation on behalf of customers for local EU authorities and compliance schemes, registration of customers in the internal and external systems.
- Tasks include maintaining call center database by entering and verifying information, updating contact log, consolidating spread sheets, analysing and formatting documents,
- Regular extensive communication on the phone/email. Neither sales nor addressing complaints is involved, rather education & support.

Wymagania:
- Very strong Mandarin language, to be able to communicate with Chinese customers in a local language.
- Some work experience in customer service department, with direct client contact.
- Accurateness and high attention to details.
- Willingness to work in work environment, that requires often contact with customers.
- Second European language apart from Polish/English (i.e. German, French) will be highly advantageous.
- Excellent phone and verbal communication skills, for direct contact with internal and external customers & suppliers in a foreign language

Korzyści:
- professional working environment with focus on training and development
- competitive salary and benefits package
- great working atmosphere

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi