Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest jedna z wiodących firm z branży FMCG. Dzięki doskonale wdrożonej strategii produktowej nasz Klient jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w swojej branży. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Consumer Insight ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Szukamy osoby proaktywnej, nastawionej na optymalizację procesów i narzędzi marketingowych ( z naciskiem na online i marketing produktowy) oraz doświadczeniem w badaniu zdrowia marek i komunikacji marketingowej.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie projektami badawczymi (testy produktów, innowacji, opakowań, reklam, badania marki, badania eksploracyjne kategorii),
Dostarczanie partnerom biznesowym analiz dotyczących trendów i sytuacji rynkowej kategorii oraz rekomendacji (produktowych i komunukacyjnych),
Identyfikacja potrzeb konsumentów poprzez analizę wyników badań,
Proaktywne proponowanie rozwiązań mogących uzupełnić braki wiedzy w spółce,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oczekiwania względem kandydatur:
minimum trzyletnie doświadczenie w dziale badań marketingowych, idealnie w sektorze FMCG,
Bardzo dobre przygotowanie analityczne,
Dobra znajomość języka angielskiego,
Silna orientacja na realizację celów biznesowych,
Poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
Chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?