Region: województwo łódzkie i mazowieckie
Zadania:
• Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację adaptacji budynków od momentu wyboru potencjalnych lokalizacji aż do otwarcia sklepu
• Ścisła współpraca z Leasing Managerem w zakresie prawidłowego przebiegu działalności kontrahentów wewnętrznych i zewnętrznych
• Odpowiedzialność za analizę dokumentów, w tym projektów technicznych, oraz uzyskanie wymaganych pozwoleń administracyjno-budowlanych
• Przygotowanie wytycznych w zakresie layoutu sklepu i rozwiązań technicznych oraz nadzór nad jakością
• Bieżąca kontrola budżetu projektu, oraz wydatkowania środków zgodnie z harmonogramem
• Odpowiedzialność za odbiory częściowe oraz końcowe w powierzonych inwestycjach
Wymagania:
• Znajomości prawa budowlanego oraz procesów realizacji inwestycji
• Dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie
• Min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Samodzielności, kreatywności oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
• Umiejętności prowadzenia negocjacji
• Odporności na stres i presję czasu
• Umiejętności budowania relacji oraz delegowania zadań
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Bonus roczny 5-10%,
• Samochód służbowy również do użytku prywatnego
• Opiekę medyczną
• 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
• Rabat pracowniczy na zakupy w sklepach firmy
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.