W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Consolidation & Reporting Team Leader
Miejsce pracy: Siemianowice ŚląskieDla naszego Klienta, globalnej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Consolidation & Reporting Team Leader
Miejsce pracy: Siemianowice śląskie
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą podległego zespołu (3 specjalistów)
- odpowiedzialność za proces konsolidacji dla grupy spółek firmy
- sprawozdawczość finansowa oraz podatkowa
- koordynacja procesów związanych z zamknięciami okresów rozliczeniowych
- dbałość o optymalizację procedur i systemów celem zwiększenia automatyzacji gromadzonych danych
- współpraca z audytorami oraz wewnętrznymi działami firmy
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w obszarze finansów (konsolidacja, przygotowywanie analiz i sprawozdań)
- mile widziane doświadczenie zawodowe z zarządzaniu zespołem
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz predyspozycje liderskie
- praktyczna znajomość MS Excel
- mile widziana znajomość systemu Oracle HFM
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niepowtarzalna możliwość wsparcia procesów biznesowych firmy
- konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa oraz premia roczna)
- bogaty pakiet benefitów pozafinansowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, multisport, ZFŚS, wydarzenia integracyjne)