Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2018.

Compensation & Benefits Manager

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

 

Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku

poszukujemy kandydatów na stanowisko

 

Compensation & Benefits ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Kształtowanie i rozwój polityki wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych;
  • Tworzenie opisów i wartościowanie stanowisk;
  • Budowanie i rozwój systemu wynagrodzeń zmiennych i systemów motywacyjnych;
  • Współpraca z kadrą zarządzającą oraz managerami wyższego i średniego szczebla w celu kształtowania polityki Compensation & Benefits w organizacji;
  • Efektywne zarządzanie kosztami pracy;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu Compensation & Benefits w organizacji;
  • Nadzór nad aspektami prawnymi;
  • Zarządzanie podległym zespołem;
  • Bieżące prowadzenie analiz płacowych oraz badanie trendów na rynku wynagrodzeń;
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji;
  • Przygotowywanie i dbanie o właściwą komunikację w zakresie zmian w regulaminach i procedurach systemów premiowych i motywacyjnych.

 

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na samodzielnym stanowisku kierowniczym w dużej organizacji;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, ekonomia, controlling lub kierunki pokrewne);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość Excela oraz metod i narzędzi analityczno-statystycznych; 
  • Doświadczenie we wprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów oraz wdrażaniu systemów;
  • Znajomość technik opisu i optymalizacji procesów;
  • Bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych oraz umiejętność proponowania właściwych rozwiązań;
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy;
  • Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

 

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry