#

Compensation & Benefits Coordinator

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

 

Dla naszego Klienta firmy z branży Retail poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko
Compensation & Benefits Coordinator

 

Compensation & Benefits CoordinatorMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Współpraca z zewnętrznym dostawcą w zakresie administracji personalnej, naliczania wynagrodzeń, przygotowania i akceptacji list płac;
  • Koordynacja przepływu dokumentacji oraz informacji kadrowych;
  • Współpraca z Managerami w obszarze polityki wynagrodzeń;
  • Doradztwo dla pracowników w  zakresie prawa pracy, zagadnień personalnych oraz bieżących spraw;
  • Administracja benefitami pracowniczymi, w tym ZFŚS;
  • Opracowywanie i aktualizacja regulaminów oraz procedur HR;
  • Współpraca w obszarze rekrutacji, potrzeb szkoleniowych oraz innych zagadnień miękkiego HR.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, zagadnień z zakresu administracji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i rozliczania czasu pracy;
  • Bardzo dobra znajomość Excela oraz programu TETA;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej;
  • Komunikatywność, umiejętność budowania relacji, proaktywność, chęć rozwoju.

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi