Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/07/2019.
Oferta wyróżniona

Communications Planner

Warszawa, mazowieckie

Publicis Groupe

Opis stanowiska pracy

Czym będziesz się zajmować?

  • Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych dla klienta w mediach online oraz offline (bez TV)
  • Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
  • Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
  • Analizą grup celowych, trendów rynkowych
  • Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji
  • Ewaluacją ofert mediowych
  • Współpracą z agencją reklamową oraz partnerami mediowymi

Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku Communications Planner w domu mediowym (warunek konieczny)
  • Masz doświadczenie w zakresie zakupu kampanii display oraz ogólną wiedzę o pozostałych kanałach digitalowych i trendach w obszarze komunikacji w Internecie
  • Lubisz liczyć i analizować dane, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich lat
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem

Co oferujemy?

  • Pracę dla znanych marek
  • Bliską współpracę z mediami przy powstających kampaniach
  • Rozwój kompetencji w obszarze mediowym
  • Szkolenia mediowe
  • Stabilne zatrudnienie
  • Benefity pozapłacowe
  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy

Prezentacja firmy

Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup... komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój , Praca Internet / e-commerce , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Praca dla studenta
do góry