Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Planowanie i koordynację kampanii reklamowych,
• Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii,
• Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów,
• Opracowywanie analiz ( np. grup celowych, trendów rynkowych),
• Współpraca z partnerami mediowymi oraz z klientami.
Wymagania:
• Minimum roczne doświadczenie na stanowisku: account manager/media planner
• Doświadczenie w zakresie zakupu kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych lub online
• Ogólna wiedza o rynku mediowym
• Bardzo dobra znajomość w posługiwaniu się programami Excel, Power Point
• Umiejętność analizowania danych, praca z liczbami
• Doświadczenie w obsłudze klientów
• Samodzielność, staranność, terminowe wykonywanie zadań, odporność na stres
• Komunikatywność i współpraca w zespole
• Wykształcenie średnie lub wyższe
• angielski lub niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację
GRANDES IDEAS jest agencją mediową zajmującą się tworzeniem strategii re... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.