Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Communications Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-19-61332

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej firmy z międzynarodowym zasięgiem z branży automotive, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Communication Manager.

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie całością działań dotyczących komunikacji marketingowej dla wszystkich marek wewnętrznych
- Tworzenie strategii i planu komunikacji marketingowej
- Zarządzanie i prowadzenie negocjacji z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
- Budżetowanie kwartalne, półroczne i roczne
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Uczestniczenie w procesie badań rynkowych
- Aktywna współpraca z innymi działami w celu wymiany informacji potrzebnych do realizacji celów

Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie klienta lub w agencji reklamowej
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność współpracy z licznymi partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Umiejętność prowadzenie negocjacji i pracy na liczbach
- Kreatywność i otwartość na dzielenie się własnymi pomysłami
- Wysoki poziom samodzielności i wychodzenia z inicjatywą

Korzyści:
- Praca w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
- Elastyczna forma zatrudnienia
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia
- Możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji
- Pakiet benefitów pozapłacowych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi