Collection Specialist
Miejsce pracy: Gdańsk
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Manage assigned student account base with responsibility for maximizing collection efforts while providing a positive student experience
- Responsible for both inbound and outbound calls, as well as emails
- Interact with internal departments to assist with issues related to payment inquiries, disputes, refunds, transcripts and other related problems to expedite payment and ensure accurate student accounts.
- Utilize departmental criteria and sound judgment to audit accounts and make recommendations for enrollment exceptions.
- Adhere to the designated SLA for your team and/or department
- Ensure compliance with departmental strategy, collection policies and procedures
- Use of internal systems to assist students in resolving their balance
KNOWLEDGE, SKILLS & EXPERIENCE
- Fluency in English
- Strong interest in finance sector
- Strong verbal, written, and organizational skills
- Must be detail-oriented, customer-focused, and a self-starter
- Bachelor's degree in Accounting or related field is a plus (we are willing to consider applications from current students)
- Credit and collections or customer service experience is a plus
- Professional phone skills
WE OFFER
- Role in an international company with stable position on the market
- Strong people oriented culture
- Skills development through diverse work assignments and professional trainings program
- Compensation package, travel allowance, private medical care, life insurance and Multisport card
- Work with diverse, motivated team
- Fresh fruit every Wednesday
Numer referencyjny: CS/05/2017/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.