#

CMB Case Manager

ALTEN Polska

Kraków, małopolskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

CMB Case Manager

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 20

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące

Branża: Praca Bankowość, Praca IT - Bazy danych

ALTEN Polska

Main Tasks:

• Manage all processing in relation to the onboarding and Account Opening
• requirements.
• Manage the International and domestic Account Opening Journey and
Customer Onboarding Experience for the CMB Customers, from end to end
perspective, including defining formal requirements, verification of onboarding
documentation, single point of contact for the Customer and Business Partners,
account opening activities, Fatca, CRS and CDD and KYC activities.
• Ensure audit & compliance as per Global Standards.
• Manage communication between support functions, Compliance, Business
• Partners and technical Teams.
• Ensure high quality operational results –TAT, SLA, RPH.
• Review referral originating
from multiple sources for new CMB Customers requesting international account in
selected market.
• Maintaining the required
contact frequency with customers & being the single point of contact.
• Build and maintain the
relationship between Customers and Business Partners.
• Ensure data completeness according to requirements.
• Ensure 100% accuracy on all KYC documentation and processing of Customer instructions.
• Ensure all cases are
timely captured in daily reporting.
• Effectively monitor all
assigned referrals and ensure all actions pending at different steps are completed
as quickly as possible.
• Effectively monitor the cases
and capture the details on chasers sent out by requestor.

• 2-5 years plus experience in an active Customer interface role, with proven track-record.
• Excellent Customer service skills.
• Process knowledge about IBC onboarding process, Customer Due Diligence, and/or Fatca,
• CRS, Account Opening processes.
• Good understanding of Lexis-Nexis, World-Check and other data sources used in the AML world.
• Systems/tool practical knowledge (Clientsphere, BPM, Hub, Global Links).
• Displays extra-ordinary Business focus and Customer orientation
• and provides exemplary service.
• Inter-personal skills and the ability to handle priority pressure
• and manage expectations. Demonstrate high energy; be PRO-ACTIVE, extremely
• Fluent in English both Written and Spoken.

ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi