Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

Clinical Data Coordinator

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Clinical Data Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1112098

About us

AstraZeneca is one of the world’s most exciting bio-pharmaceutical companies. From scientists to sales, lab techs to legal, we’re on a mission to turn ideas into life-changing medicines that improve patients’ lives and benefit society. We need great people who share our passion for science and have the drive and determination to meet the unmet needs of patients around the world.

The role

Data Coordinator will act as an Assistant to Clinical Data Management Leaders.

Main responsibilities:

  • Under careful directions of an experienced Global Data Management Leader, performing assigned duties such as manual tasks, checks, etc
  • Reviewing clinical trial data to identify erroneous, missing, incomplete, or implausible data
  • Creating data management documents (instructions, reports etc.)

Essential Requirements

  • Entry level knowledge of Clinical Data Management
  • Fluent English (C1)
  • Practical knowledge of MS Office Package (Excel, PowerPoint)
  • Min. 6 months of professional experience required
  • Some knowledge of clinical and pharmaceutical drug development process
  • Some knowledge of database structures, data standards (CDISC) and practices as they apply to CRF design, database development, data handling and reporting
  • Some knowledge of clinical data system design / development / validation and system interoperability.
  • Demonstrated AZ values and behaviours
  • Good organizational and analytical skills
  • Ability to work under direction and close supervision
  • High attention to detail and accuracy

We offer stable employment conditions, wide benefit package and the opportunity to participate in building a new team.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry