#

Client Service Manager (CSM) with French or German

Devire

Kraków, małopolskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Client Service Manager (CSM) with French or German

Lokalizacja: Kraków

Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.

Our Client is one of the biggest companies as for the internet traffic management and data cachingThis is the leader in Web Application Acceleration, Performance Management and Streaming Media Services, having more than 200,000 servers and delivering up to 30% of all Web traffic. 

Currently for our Client we are looking for a Client Service Manager (CSM) with French or German.

You will be the part of Account Management Group. This team is the central point of contact, which liaises between the customer and various company’s departments of business and technical experts. It consists of Client Service Managers, who manage the first and overall engagement, and Account Service Managers, who manage the quality fulfillment of Customer needs, according to selected Service tiers. This team is pivotal to the overall Customer Experience and operational efficiencies of the Services organization.

Responsibilities:

  • Act as a primary point of contact for a named Customer base to own, manage and escalate business & service issues.
  • Align and work closely with the Sales team to manage customer relationships, drive customer satisfaction and achieve business objectives
  • Advocate Customer requirements and expectations within company
  • Manage / Contribute to Regional and Global Customer programs
  • Accomplish KPI targets set around responsiveness, proactivity, quality and compliance

Main requirements:

  • Fluent in French or German
  • Communicative in English
  • 3+ years of experience in a Customer-facing environment, such as Service Desk, account management or similar
  • Excellent problem solver; ability to troubleshoot in a geographically distributed organization
  • Experience in a KPI orientated role
  • Understanding of internet and internet related technologies
  • Good business writing and communication skills
  • Very good knowledge of MS Excel (pivot tables)

Our Client offers: 

  • Attractive salary based on a contract of employment 
  • Working for a leading corporation with a stable market position
  • Possibility to work in an international environment
  • Benefits package: life and medical insurance, Multisport card
  • Flexible working hours
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi