Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Client Advisor with Czech

Miejsce pracy: Kraków
6-6-56199
Salary: 5000 - 7000 PLN

Currently for our Client an American well-known company we are looking for a candidate for position of Client Relationship Advisor with Czech language.
Are you interested in boost your career with one of the biggest business process outsourcing company in the world - Apply!


Responsibilities:
- Helping Business Clients in their marketing campaigns in internet (via telephone and email)- building campaigns, optimization of clients' accounts of AdWords
- Understanding the customer's business needs to ensure customer satisfaction and to encourage continued long-term relationship
- Processing orders set by the Clients
- Preparing reports and statistics for clients

Requirements:
- Very good written and spoken Czech and English is a must
- Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems
- Ability to work well with Clients to maintain high level of customer satisfaction and develop strong relationships
- Ability to respond to customer needs quickly and thoroughly
- Self-starter who can meet deadlines and enjoy working in multinational environment
- Very good communication skills and superior listening skills

Benefits:
- Competitive salary (plus sign in bonus 4000 PLN )
- Social benefits e.g. private healthcare
- Flexible work hours
- Chill-out rooms to rest during the work (table-football, play station)
- Equipped with fresh fruits and vegetables kitchen
- Clear career development possibilities
- Stable conditions of employment

Recruitment Agency No. 812

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi