Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

CI Analyst

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

CI Analyst
Warszawa
NR REF.: 1097395

Due to the fast growth of newly created Shared Service Centre in Warsaw, we are looking for the Candidates to hold the position of CI Analyst.

On this position you will be responsible for analyzing, investigating and escalating risks, monitoring technical issues, leading improvement initiatives and providing periodical analysis to verify risks and controls. Besides, you will work closely with HR Operations team providing your support in the development and implementation of new processes.

We are looking for the Candidates with at least 2 years of experience in risk/quality management. Experience in ticketing tools or other reporting tool will be an asset. Fluent English as well as an analytical approach and problem-solving attitude is as must.

Our Client offers attractive salary, additional benefits package and an opportunity to work in international, dynamic company under well-known brand.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry