#

Chief Financial Officer

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

 

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma dystrybucyjno-usługowa. W związku z kontynuacją strategii rozwoju i umacnianiem pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych i zmotywowanych Kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego. Osoba na tym stanowisku obejmie funkcję członka zarządu i będzie raportować do Prezesa oraz Regionalnego Dyrektora Finansowego.

Chief Financial OfficerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Kreowanie strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
  • Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego;
  • Nadzór nad sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością finansową spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną oraz zgodność procesów lokalnych z wytycznymi Grupy;
  • Bliska współpraca z dyrektorami innych działów w celu poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
  • Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych, ocena potencjalnych projektów inwestycyjnych i akwizycji, sporządzanie analiz i raportów finansowych;
  • Nadzór nad pracą działu finansów, księgowości, administracji, IT, zakupów oraz prawnego;
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident;
  • Min. 8-10 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu finansami na poziomie lokalnym oraz w strukturach korporacyjnych;
  • Znajomość przepisów podatkowych, standardów raportowania w oparciu o IAS/IFRS bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, rachunkowości i finansów;
  • Praktyczna znajomość systemów klasy ERP oraz doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
  • Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych;
  • Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
  • Doświadczenie w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołem;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi