#

Change/Problem Manager (ITIL)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Change/Problem Manager (ITIL)

Miejsce pracy: Kraków
6-15-62053
Salary: 8300 - 10800 PLN

For one of our Clients we are looking for Change/Problem Manager who will be responsible for:

- Facilitate global Change Management proces
- Provide Service Now tool administration, configuration/customization, reporting services, and support including designing, developing, and updating forms and workflow.
- Ensure documentation of Development activities includes all necessary steps, is accurate, consistent and contains sufficient detail to comply with established controls and procedures.
- Responsible for researching and testing of system upgrades and enhancements as well as training and implementation, as assigned.
- Coordinate Requirements, Design and Development, Testing, and Implementation activities with Service Management Leads and other stakeholders. Ensure compliance with processes and procedures.
- Assist IT and Operations support staff, educate on ITSM best practices by facilitating training, creating documentation, and providing one-on-one coaching.
- Provide regular reporting and presentation of information to communicate status of operations, activities, projects and issues to management and peers in other functional areas.
- Assist in defining, developing and performing tasks associated with the company implementation of software and hardware asset management.
- Cross train with other Service Management Analysts to learn their disciplines to better understand their process/needs.

Requirements:
- Fully proficient in applying established standards in focus and adjacent technical areas.
- Work experience as change/process/problem manager
- Ability to define highly complex and specialized projects, perform analysis, and make sound decisions.
- Capable of managing varied assignments and work independently as well as instruct and coach other professionals.
- Bachelor's degree in IT, related technical discipline or equivalent.
- Minimum of 2 years of IT work and relevant technical experience.
- Certifications related to specific disciplines. ITIL v3 Foundations certification desirable.

Benefits:
- Stable agreement
- Benefit package
- Home office
- Work in an international environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi