Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Category Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-20-62765
Wynagrodzenie: 11000 - 14000 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej sieci handlowej, o ugruntowanej pozycji na rynku, szukamy doświadczonego kandydata na stanowisko:
Category Manager

Miejsce pracy: Poznań lub 100% zdalnie

Zadania:
- Udział w kształtowaniu strategii zakupowej w kategoriach zabawki, artykuły biurowe i szkolne, dekoracje i produkty sezonowe oraz odzież domowa
- Budowanie i rozwój relacji z dostawcami oraz wybór dostawców strategicznych
- Analizy rynku, monitorowanie ofert dostawców oraz poszukiwanie nowych źródeł i kwalifikacja dostawców
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami i optymalizacja warunków współpracy
- Proponowanie i realizacja projektów optymalizujących proces zakupów, kosztów oraz procedur
- Współpraca z innymi działami w zakresie jakości, rotacji, promocji i ekspozycji produktów

Wymagania:
- Min. 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów we wskazanych kategoriach (zabawki, artykuły biurowe i szkolne, dekoracje i produkty sezonowe oraz odzież domowa)
- Wiedza i praktyczne umiejętności w zakresie kształtowania strategii zakupów oraz relacji z dostawcami kluczowymi
- Doświadczenie w sieci handlowej będzie dodatkowym atutem
- Swobodna komunikacja w języku angielskim
- Wykształcenie wyższe
- Zaawansowane kompetencje interpersonalne
- Znajomość technik negocjacyjnych
- Chęć rozwoju w nowych obszarach i przejmowanie inicjatywy

Korzyści:
- Możliwość rozwoju i awansu w nowoczesnej firmie o wysokich standardach
- Duża samodzielność i niezależność
- Przyjazne środowisko pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Stabilność zatrudnienia i dobra atmosfera
- Biuro w centrum Poznania lub praca zdalna
- Możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów dodatkowych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi