W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Category Manager
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Category Managera w jednej z trzech kategorii: Travel@Expenses, Facility lub Logistic.
Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum procesów, włączając logistykę, marketing, księgowość, IT oraz wsparcie administracyjne.
Miejsce pracy: ścisłe centrum Katowic (częściowa praca zdalna)
Zakres obowiązków:
- tworzenie oraz realizacja strategii w adekwatnej kategorii,
- kluczowy udział we wdrożeniu europejskiej platformy dedykowanej do obszaru podróży i wydatków (kategoria T&E),
- analiza i interpretacja informacji o wydatkach w celu wsparcia planowania kategorii,
- ścisła współpraca z międzynarodowymi zespołami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
- proponowanie własnych, autorskich rozwiązań bazując na dotychczas zdobytej wiedzy.
Wymagania:
- doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku w podobnej kategorii,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur firmy z sektora dystrybucyjnego,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- wpływ na przebieg procesów logistycznych,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.