W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Category Manager - obszar logistyki w firmie dystrybucyjnej
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, poszukujemy osoby, która będzie gotowa na objęcie stanowiska Category Managera.
Centrum biznesowe dedykowane jest obsłudze szerokiego spektrum procesów, włączając logistykę, marketing, księgowość, IT oraz wsparcie administracyjne.
Miejsce pracy: Katowice (częściowa praca zdalna)
Zakres obowiązków:
- kluczowy udział w tworzeniu oraz realizacji strategii w kategorii "logistyka",
- analiza i interpretacja informacji o wydatkach w celu wsparcia planowania kategorii,
- ścisła współpraca z międzynarodowymi zespołami logistycznymi, finansowymi, technicznymi, handlowymi oraz europejskim zespołem ds. udoskonaleń operacyjnych w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
- planowanie, prognozowanie i realizacja założeń dotyczących projektów w obszarze pakowania oraz usług logistycznych (z uwględnieniem planów oszczędnościowych),
- proponowanie własnych, autorskich rozwiązań bazując na dotychczas zdobytej wiedzy (zapewnia ekspertyzy na temat rynków dostaw),
- prowadzenie negocjacji w celu uzyskania najlepszych warunków z podmiotami zewnętrznymi.
Wymagania:
- doświadczenie zakupowe lub operacyjne zdobyte w międzynarodowym środowisku w podobnej kategorii (osiągnięcia w zakresie zarządzania dostawcami zaopatrzenia i zarządzania kategorią),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur firmy z sektora dystrybucyjnego,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, multikafeteria,
- wpływ na przebieg procesów logistycznych,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.