Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Analizowanie i budowanie raportów ilościowych i jakościowych pokazujących pracę zespołów;
Koordynowanie działań z zakresu obsługi posprzedażowej oraz reklamacji;
Wielokanałowa komunikacja;
Wymagania:
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym;
Umiejętność tworzenia i analizowania raportów sprzedażowych w formie tabeli przestawnych;
Spostrzegawczość, umiejętność wychwytywania anomalii, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
Doświadczenie w Contact Center; w sprzedaży i/lub obsłudze klienta;
Umiejętność tworzenia zapytań w SQL będzie dodatkowym atutem lecz nie jest wymagana;
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników pracy;
Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie;
Praca wymagająca analitycznego myślenia, dociekliwości oraz przekładania danych na praktyczne wskazówki i rozwiązania;
Szeroki pakiet socjalny (np. MultiSport, LuxMed, lekcje języka angielskiego;
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
21/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?