#

Call Center Process Manager

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem;
  • Analizowanie i budowanie raportów ilościowych i jakościowych pokazujących pracę zespołów;
  • Koordynowanie działań z zakresu obsługi posprzedażowej oraz reklamacji;
  • Wielokanałowa komunikacja;

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym;
  • Umiejętność tworzenia i analizowania raportów sprzedażowych w formie tabeli przestawnych;
  • Spostrzegawczość, umiejętność wychwytywania anomalii, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
  • Doświadczenie w Contact Center; w sprzedaży i/lub obsłudze klienta;
  • Umiejętność tworzenia zapytań w SQL będzie dodatkowym atutem lecz nie jest wymagana;

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie;
  • Praca wymagająca analitycznego myślenia, dociekliwości oraz przekładania danych na praktyczne wskazówki i rozwiązania;
  • Szeroki pakiet socjalny (np. MultiSport, LuxMed, lekcje języka angielskiego;

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi