Business Development Support
Warszawa Business Development Support
Warszawa
NR REF.: 1106741
Dla jednego z naszych Klientów, rozpoznawalnej globalnie firmy prawniczej,poszukujemy kandydatów zainteresowanych dołączeniem do działu Marketinguw Centrum Warszawy na stanowisku Business Development Support.
Dział Business Development odpowiedzialny jest za wsparcie Klienta wewnętrznego(specjalistów ds. marketingu, prawników, partnerów) na poziomie międzynarodowym w kontekście zadań administracyjnych oraz koordynacji projektów marketingowych. Do kluczowych obowiązków na tym stanowisku należy: planowanie oraz kontrola przebiegu aktywnych projektów, koordynowanie komunikacji z Klientem wewnętrznym oraz pozostałymi działami marketingu, przygotowywanie oraz zbieranie dokumentacji projektowej.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia zawodowego zdobytego w środowisku międzynarodowym w obszarze wsparcia marketingowego, zarządzania projektami, administracji- atutem będzie doświadczenie w branży Shared Service Centers. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy wymagana jest płynna znajomość języka angielskiego (poziom C1).Idealny kandydat powinien charakteryzować się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz organizacyjnymi,umiejętnością priorytetyzowania zadań oraz dbałością o szczegóły i jakość pracy.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, benefity pozapłacowe oraz możliwość współpracy w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku, w jednym z nowoczesnych biur w centrum Warszawy.
Warszawa
NR REF.: 1106741
Dla jednego z naszych Klientów, rozpoznawalnej globalnie firmy prawniczej,poszukujemy kandydatów zainteresowanych dołączeniem do działu Marketinguw Centrum Warszawy na stanowisku Business Development Support.
Dział Business Development odpowiedzialny jest za wsparcie Klienta wewnętrznego(specjalistów ds. marketingu, prawników, partnerów) na poziomie międzynarodowym w kontekście zadań administracyjnych oraz koordynacji projektów marketingowych. Do kluczowych obowiązków na tym stanowisku należy: planowanie oraz kontrola przebiegu aktywnych projektów, koordynowanie komunikacji z Klientem wewnętrznym oraz pozostałymi działami marketingu, przygotowywanie oraz zbieranie dokumentacji projektowej.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia zawodowego zdobytego w środowisku międzynarodowym w obszarze wsparcia marketingowego, zarządzania projektami, administracji- atutem będzie doświadczenie w branży Shared Service Centers. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy wymagana jest płynna znajomość języka angielskiego (poziom C1).Idealny kandydat powinien charakteryzować się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz organizacyjnymi,umiejętnością priorytetyzowania zadań oraz dbałością o szczegóły i jakość pracy.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, benefity pozapłacowe oraz możliwość współpracy w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku, w jednym z nowoczesnych biur w centrum Warszawy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.