#

Business Development & Sales Manager (obszar Niemiec)

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Business Development & Sales Manager (obszar Niemiec)

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca Sprzedaż - Account Management

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Od wielu lat prowadzimy działalność na terenie Polski, Francji i Rumunii. Od roku 2010 działamy w Belgii, a od 2012 rozwijamy i organizujemy swoją aktywność również w Niemczech. Prowadzimy działalność w zakresie doradztwa personalnego.

W związku z rozwojem struktur In Temporis, w ramach usług pracy tymczasowej, zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku:

Business Development & Sales Manager (obszar Niemiec)

Cel stanowiska: Koordynacja działań rozwoju biznesu, sprzedaży i operacyjnych na obszarze Niemiec.

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie planów rozwoju biznesu firmy na obszarze Niemiec;
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w zakresie usług Agencji;
  • Prowadzenie prezentacji oraz sporządzanie ofert handlowych zawierające kalkulacje stawek dla klientów;
  • Negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy;
  • Przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów;
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami;
  • Tworzenie i realizacja miesięcznych/kwartalnych/rocznych założeń sprzedażowych /budżetów; sporządzanie raportów z działań sprzedażowych;
  • Nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów;
  • Uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych projektów;
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów;
  • Analiza rynku pracy i analiza konkurencji;
  • Reprezentowanie Agencji na podległym regionie(targi/event’y itd.);
  • Udział w konferencjach branżowych;
  • Dbanie o dobry wizerunek Agencji;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B – doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji z klientami,
  • Znajomość tematyki z dziedziny funkcjonowania Agencji Pracy Tymczasowej na terenie Niemiec (specyfika aspektów prawnych w przypadku delegowania pracowników do Niemiec; formy i możliwości zatrudniania pracowników);
  • Nastawienie na realizację potrzeb klienta i poszukiwanie rozwiązań;
  • Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami;
  • Skuteczność w realizacji założonych wyników;
  • Umiejętność zarządzania zespołem – motywowanie, delegowanie zadań;
  • Współpraca i stała komunikacja z innymi działami firmy;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość zdobycia gruntownego doświadczenia i praca w gronie ekspertów w swojej branży,
  • System wynagrodzenia: wynagrodzenie bazowe + dodatkowe prowizje, pakiet benefitów;
  • Niezbędne narzędzia pracy do wykonywania codziennych obowiązków (samochód służbowy, laptop, telefon);
  • Przyjazna, otwarta i wspierająca atmosfera pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi