Business Development & Sales Manager (obszar Niemiec)
Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Sprzedaż - Account Management
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Od wielu lat prowadzimy działalność na terenie Polski, Francji i Rumunii. Od roku 2010 działamy w Belgii, a od 2012 rozwijamy i organizujemy swoją aktywność również w Niemczech. Prowadzimy działalność w zakresie doradztwa personalnego.
W związku z rozwojem struktur In Temporis, w ramach usług pracy tymczasowej, zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku:
Business Development & Sales Manager (obszar Niemiec)
Cel stanowiska: Koordynacja działań rozwoju biznesu, sprzedaży i operacyjnych na obszarze Niemiec.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie planów rozwoju biznesu firmy na obszarze Niemiec;
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w zakresie usług Agencji;
- Prowadzenie prezentacji oraz sporządzanie ofert handlowych zawierające kalkulacje stawek dla klientów;
- Negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy;
- Przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów;
- Budowanie długofalowych relacji z klientami;
- Tworzenie i realizacja miesięcznych/kwartalnych/rocznych założeń sprzedażowych /budżetów; sporządzanie raportów z działań sprzedażowych;
- Nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów;
- Uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych projektów;
- Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów;
- Analiza rynku pracy i analiza konkurencji;
- Reprezentowanie Agencji na podległym regionie(targi/event’y itd.);
- Udział w konferencjach branżowych;
- Dbanie o dobry wizerunek Agencji;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Biegła znajomość języka niemieckiego;
- Minimum 3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B – doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji z klientami,
- Znajomość tematyki z dziedziny funkcjonowania Agencji Pracy Tymczasowej na terenie Niemiec (specyfika aspektów prawnych w przypadku delegowania pracowników do Niemiec; formy i możliwości zatrudniania pracowników);
- Nastawienie na realizację potrzeb klienta i poszukiwanie rozwiązań;
- Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami;
- Skuteczność w realizacji założonych wyników;
- Umiejętność zarządzania zespołem – motywowanie, delegowanie zadań;
- Współpraca i stała komunikacja z innymi działami firmy;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia gruntownego doświadczenia i praca w gronie ekspertów w swojej branży,
- System wynagrodzenia: wynagrodzenie bazowe + dodatkowe prowizje, pakiet benefitów;
- Niezbędne narzędzia pracy do wykonywania codziennych obowiązków (samochód służbowy, laptop, telefon);
- Przyjazna, otwarta i wspierająca atmosfera pracy.