Brand Manager
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży FMCG z kategorii napojowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie kluczową marką w portfolio produktowym, współtworząc strategię lokalną w ujęciu 360.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG posiadająca najbardziej rozpoznawalne marki w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do rozwoju sprzedaży, wykorzystując różne kanały dotarcia do konsumenta, świadomość marek rośnie, a pracownicy mają możliwość wdrażania swoich inicjatyw. W związku z rozwojem pracowników w strukturach, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera na kluczową markę.
Opis stanowiska
-
Lokalizowanie strategii marki i egzekucja planów (linie, segmenty, kategorie, grupa docelowa) zgodnie ze strategią firmy,
-
Realizowanie celów sprzedażowych (sprzedaż, kontrybucja marketingowa) i rynkowych (udział wartościowy) w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, zarządzanie P&L marek oraz współpracę z działem Trade Marketingu oraz Sprzedaży),
- Rekomendacja oraz efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek,
- Współtworzenie komunikacji marketingowej (kreacja, pozycjonowanie, media, komunikaty),
- Współtworzenie planów marketingowych oraz budżetów rocznych podległej marki, w oparciu o założenia strategiczne i możliwości rynkowe,
- Określanie grup docelowych w kontekście optymalizacji pozycjonowania poszczególnych produktów oraz metod dotarcia z komunikatem.
- Poszukiwanie innowacyjnych, alternatywnych rozwiązań promocji i komunikacji marketingowej,
- Współpraca z agencjami badawczymi i agencjami reklamowymi w zakresie ATL i BTL oraz z domem mediowym,
- Zarządzanie powierzonym budżetem oraz P&L marki,
- Aktywna współpraca z działem trade marketingu, sprzedaży, finansów,
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinach: zarządzanie i marketing, psychologia lub socjologia,
- Min. 2- letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu produktami/markami,
- Doświadczenie w digital marketingu - warunek konieczny,
- Wysokie umiejętności analityczne,
- Pro-aktywność w działaniu, otwartość we współpracy międzydziałowej,
- Kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań biznesowych,
- Umiejętność zarządzania powierzonym budżetem oraz P&L marki,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy
-
Rozwój w organizacji, nagrodzonej tytułem top employer,
-
Możliwość rotacji między działami,
-
Zniżki na produkty firmy,
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta sportowa,
- Work-life balance,
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More