Michael Page Michael Page

Brand Manager

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży FMCG z kategorii napojowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie kluczową marką w portfolio produktowym, współtworząc strategię lokalną w ujęciu 360.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG posiadająca najbardziej rozpoznawalne marki w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do rozwoju sprzedaży, wykorzystując różne kanały dotarcia do konsumenta, świadomość marek rośnie, a pracownicy mają możliwość wdrażania swoich inicjatyw. W związku z rozwojem pracowników w strukturach, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera na kluczową markę.

Opis stanowiska

  • Lokalizowanie strategii marki i egzekucja planów (linie, segmenty, kategorie, grupa docelowa) zgodnie ze strategią firmy,
  • Realizowanie celów sprzedażowych (sprzedaż, kontrybucja marketingowa) i rynkowych (udział wartościowy) w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, zarządzanie P&L marek oraz współpracę z działem Trade Marketingu oraz Sprzedaży),
  • Rekomendacja oraz efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek,
  • Współtworzenie komunikacji marketingowej (kreacja, pozycjonowanie, media, komunikaty),
  • Współtworzenie planów marketingowych oraz budżetów rocznych podległej marki, w oparciu o założenia strategiczne i możliwości rynkowe,
  • Określanie grup docelowych w kontekście optymalizacji pozycjonowania poszczególnych produktów oraz metod dotarcia z komunikatem.
  • Poszukiwanie innowacyjnych, alternatywnych rozwiązań promocji i komunikacji marketingowej,
  • Współpraca z agencjami badawczymi i agencjami reklamowymi w zakresie ATL i BTL oraz z domem mediowym,
  • Zarządzanie powierzonym budżetem oraz P&L marki,
  • Aktywna współpraca z działem trade marketingu, sprzedaży, finansów,

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinach: zarządzanie i marketing, psychologia lub socjologia,
  • Min. 2- letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu produktami/markami,
  • Doświadczenie w digital marketingu - warunek konieczny,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Pro-aktywność w działaniu, otwartość we współpracy międzydziałowej,
  • Kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań biznesowych,
  • Umiejętność zarządzania powierzonym budżetem oraz P&L marki,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Oferujemy

  • Rozwój w organizacji, nagrodzonej tytułem top employer,
  • Możliwość rotacji między działami,
  • Zniżki na produkty firmy,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Karta sportowa,
  • Work-life balance,

Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi