Brand Manager
Dla międzynarodowego producenta z branży FMCG non-food - jednego z czołowych, globalnych producentów w swojej kategorii - poszukuję osoby na stanowisko Brand Managera, odpowiedzialnego za kompleksowe zarządzanie marką oraz tworzenie komunikacji marketingowej 360 stopni na rynkach lokalnym & CEE.
Informacje o kliencie
Moim Klientem jest międzynarodowy koncern z branży FMCG non-food - jeden z czołowych, globalnych graczy w swojej kategorii. W związku z rozwojem struktur, Klient poszukuje brand managera, który swoimi samodzielnością, proaktywnością, chęcią do nauki, pewnością siebie, "can do" attitude najlepiej wpisze się w dynamikę pracy zespołu oraz kulturę organizacyjną firmy. Z uwagi na mnogość międzynarodowych projektów i pracę na sąsiadujących rynkach, kluczowe - oprócz co najmniej 3-letniego doświadczenia w marketingu 360 stopni - są biegły angielski oraz ciekawość rynków poza Polską.
Opis stanowiska
Do obowiązków Brand Managera należeć będą:
- Zdobycie wiedzy eksperckiej w przedmiocie brandu i jego konsumentów, samego rynku i konkurencji;
- Pozyskanie szczegółowej wiedzy na temat rynków Europy Środkowo-Wschodniej i na jej podstawie budowanie strategii wsparcia sprzedaży i marketingu w poszczególnych krajach, w tym implementowanie globalnej/EU strategii na podległych rynkach;
- Zarządzanie portfolio produktowym, w tym rekomendowanie linii produktowych na dany kraj;
- Tworzenie kampanii 360 stopni oraz adaptowanie kampanii globalnych na rynkach lokalnych;
- Inicjowanie, rozwijanie, implementacja strategii promocyjno-marketingowych (kampanie konsumenckie, promocje w punktach sprzedaży, działania PR);
- Analiza efektywności kampanii i raportowanie wyników;
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży i retail activation pod kątem profitowości produktów i aktywacji w punktach sprzedaży;
- Współpraca z działem digital i rozwijanie funkcjonalności na stronach;
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy;
- Monitorowanie planu mediowego vs. analiza stocku i dostępności produktów;
- Monitorowanie oraz coaching w odniesieniu do pracy młodszej części zespołu.
Profil kandydata
Od idealnego Kandydata oczekuje się:
- wykształcenia wyższego (najchętniej z obszaru biznesu lub marketingu);
- min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w marketingu, doświadczeni Junior Brand Managerowie mile widziani;
- doświadczenia w budowaniu strategii, wdrażaniu i egzekucji kampanii marketingowych 360 stopni (ATL, BTL & digital);
- udokumentowanej pracy na portfolio produktowym (rekomendacje linii produktowych na podległych rynkach);
- doświadczenia w zarządzaniu projektami, w tym mile widziane zarządzanie projektami międzynarodowymi;
- współpracy z agencjami w ujęciu 360 stopni (efektywne briefowanie i koordynowanie prac agencji);
- otwartości na ścisłą współpracę międzydziałową;
- umiejętności ewaluacji efektywności planów/ działań;
- brania odpowiedzialności za markę jako całość;
- biegłej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
Klient oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- prywatną opiekę medyczną;
- kartę sportową;
- elastyczne godziny pracy;
- niezbędne narzędzia pracy;
- zniżki na produkty.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More