Brand Manager
Miejsce pracy: WarszawaNaszym klientem jest międzynarodowa organizacja zajmująca się dostarczaniem profesjonalnych rozwiązań w zakresie czystości i higieny w wielu branżach komercyjnych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Kontrola i realizacja rocznego budżetu sprzedaży i zysku brutto produktów
- Tworzenie i realizacja planu rozwoju produktów
- Przygotowywanie, potwierdzanie i realizacja planu strategii marketingowej w wybranej kategorii
- Planowanie i kontrola wdrażania prawidłowych ofert cenowych produktów
- Koordynowanie prowadzonych badań i analiz marketingowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w zakresie strategii wdrażania, sprzedaży i rozwoju brandu/marki
- Znajomość specyfiki zagadnień marketingu
- Bardzo wysokie umiejętności negocjacyjne
- Wysokie zdolności analityczne
- Bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych – warunek konieczny – wiedza sprawdzana podczas procesu rekrutacji
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania oraz utrzymywania długoterminowych kontaktów
- Inicjatywa i zaangażowanie
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Otwartość na wdrażanie własnych pomysłów i inicjatyw
- Ambitne wyzwania, dające możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych
- Pracę w zgranym i profesjonalnym zespole