Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/08/2018.

Brand Manager

Mazowieckie, mazowieckie

SP SD Management Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Naszym Partnerem jest firma Robot Coupe, producent profesjonalnych urządzeń do mechanicznej obróbki żywności. Specjalnością tej francuskiej firmy są nowoczesne i wysokowydajne urządzenia do przygotowania i przetwarzania żywności. Firma stale inwestuje w najnowsze osiągnięcia techniczne i kładzie nacisk na zachowanie wysokich standardów bezpieczeństwa. Poszukujemy kandydatów z obszaru Warszawy / województwa mazowieckiego pracy na stanowisku:

 

Brand Manager

Woj. Mazowieckie, Łódzkie, Warmińsko – Mazurskie

Kod ref.: 1080/sr/sp/18

 

Cele i zadania na stanowisku pracy:

  • wsparcie sprzedaży produktów w kraju poprzez opiekę nad dystrybutorami (prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych);
  • prowadzenie profesjonalnych prezentacji urządzeń dla potencjalnych klientów (szefowie kuchni w hotelach, restauracjach, firmach cateringowych, stołówkach) i przyszłych użytkowników produktów firmy Robot Coupe;
  • organizowanie oraz uczestniczenie w targach branżowych i eventach lokalnych;
  • uczestniczenie w szkoleniach produktowych i spotkaniach przedstawicieli we Francji i w Pradze;
  • prowadzenie analizy rynku oraz opracowywanie raportów dla centrali we Francji.

 

Oczekiwania:

  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych;
  • motywacja do rozwoju w zakresie sprzedaży, obsługi klienta (nie wymagamy doświadczenia!);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • umiejętność prowadzenia profesjonalnych prezentacji;
  • łatwość w budowaniu relacji;
  • ukierunkowanie na cel i konsekwencja w działaniu;
  • wewnątrzsterowność;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • dobra prezencja, wysoki poziom kultury osobistej;
  • gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę B2B;
  • dyspozycyjność do pracy w delegacji (min.4 dni w tygodniu);
  • duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

 

Pracodawca oferuje:

  • ciekawą pracę, umożliwiającą ciągły rozwój umiejętności społecznych, organizacyjnych i prezentacyjnych,
  • dużą samodzielność w działaniu;
  • szkolenia produktowe za granicą;
  • profesjonalne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tablet i telefon komórkowy, system do planowania i organizacji pracy, system do zarządzania relacjami z klientami);
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną (własna działalność gospodarcza), wsparcie w założeniu i prowadzeniu własnej działalności;
  • pokrycie kosztów prowadzenia własnej działalności;
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (stałe wynagrodzenie podstawowe i premia uzależniona od realizacji celów jakościowych).

 

CV w języku polskim i angielskim prosimy kierować za pomocą przycisku "APLIKUJ"

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą w zakresie doradztwa i usług związanych z obszarem Human... Resources. Ciągle wdrażamy innowacyjne rozwiązania. Jesteśmy pasjonatami tematów HR i to widać w naszych działaniach.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Marketing / PR / Social Media
do góry