Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży dóbr konsumeckich, szukamy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Brand Manager - produkty spożywczeMiejsce pracy: Warszawa
Nasz Klient szuka osoby mocnej analitycznie, odnajdującej się w bliskiej współpracy z działami trade-marketingu i sprzedaży oraz współpracy regionalnej (klaster CEE). Zakres działań na stanowisku obejmuje adaptację globalnej komunikacji ATL-owej, rozwój lokalnych działań (digital) oraz pracę nad portfolio lokalnym.
Zadania:
Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR, Digital),
Udział w międzynarodowych projektach i launchach produktowych,
Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BTL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku Brand Managera ,
Dobra znajomość języka angielskiego,
Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.
Oferujemy:
Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.