Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/08/2019.

Opis stanowiska pracy

Brand Manager OTC
Warszawa
NR REF.: 1126359


Twoja następna firma

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy kandydata na stanowisko Brand Managera OTC. Twój przyszły pracodawca cechuje się niskim poziomem rotacji, proponuje częste szkolenia rozwojowe dla swoich pracowników i proponuje w pełni samodzielne i autonomiczne stanowisko z wysoką decyzyjnością. Firma specjalizuje się w produkcji leków OTC, leków na receptę, wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków.


Twoje następne stanowisko

  • odpowiedzialność za strategię marketingową na wybranej linii produktowej (strategia krótko i długoterminowa),
  • systematyczny monitoring konkurencji,
  • analiza efektywności podjętych działań,
  • współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi,
  • odpowiedzialność za działania trade marketingowe
  • uczestnictwo w targach branżowych,
  • współpraca z działem sprzedaży, przeprowadzanie szkoleń,
  • odpowiedzialność za kampanie promocyjne w Internecie,
  • raportowanie do Dyrektora.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

  • Kilkuletnie doświadczenie w dziale marketingu firmy farmaceutycznej,
  • Poparte sukcesami działania trade marketingowe,
  • Skuteczne kampanie promocyjne w Internecie,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość narzędzi marketingowych,
  • Prawo jazdy,
  • Kreatywności i samodzielności w działaniu.


Co zyskujesz?

  • Pracę w międzynarodowej i rozpoznawalnej firmie farmaceutycznej,
  • Możliwość pracy na samodzielnym stanowisku z dużą decyzyjnością,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Samochód służbowy,
  • Pakiet dodatków i benefitów,
  • Premię uzależnioną od wyników pracy,
  • Możliwość pogłębiania swojej wiedzy z obszaru marketingu farmaceutycznego,
  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Szkolenia rozwojowe,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie,
  • Pracę w organizacji, która stawia na pracownika (niski odsetek rotacji).


Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja specjalizuje się w sektorze usług farmaceutycznych. Zarządzane przez nas... procesy rekrutacyjne obejmują stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie dla producentów, jak również dystrybutorów leków na receptę oraz preparatów OTC, sprzętu medycznego, a także firm specjalizujących się w prowadzeniu badań klinicznych.
W przeciągu 5 lat od powstania dywizji, HAYS Pharma stała się liderem rekrutacji farmaceutycznej w Polsce i Europie.
Nasze metody poszukiwań opierają się na największej bazie danych specjalistów w tych dziedzinach w Polsce, licznych kontaktach branżowych na skalę międzynarodową i nowoczesnych metodach search and selection. Dzięki temu zapewniamy wysoko wykwalifikowaną kadrę do działów sprzedaży, marketingu, aż po stanowiska medyczne i kliniczne.
Doświadczenie i dogłębna specjalizacja w rekrutacji farmaceutycznej umożliwiają konsultantom HAYS Pharma realizowanie procesów rekrutacyjnych w szybki i skuteczny sposób, zawsze dbając o najwyższą jakość usług dla naszych kandydatów i Klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia , Praca Badania / Rozwój
do góry