Zadania / obowiązki:
-
współtworzenie strategii marketingowej dla kategorii produktów
-
kompleksowe prowadzenie projektów i ich realizacja w wyznaczonym terminie
-
monitorowanie i analiza rynku, trendów i konkurencji
-
inicjowanie i wdrażanie efektywnych działań wizerunkowych, reklamowych
-
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych
-
współpraca z działami sprzedaży, R&D, trade i pozostałymi zaangażowanymi w pracę z produktami i marką
-
współpraca ze studiami graficznymi, agencjami reklamowymi
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na stanowisku Product/ Brand Manager w branży FMCG/ fashion/ beauty itp.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- kreatywność i własna inicjatywa
- dobra organizacja pracy, wytrwałość, systematyczność
- znajomość specyfiki branży fashion/ beauty
- personalne zainteresowanie makijażem, trendami w branżach beauty i fashion będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- pracę stacjonarną w dynamicznie rozwijającej się firmie
- ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole
- niekorporacyjna atmosfera pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny