Brand Manager (m/f)
Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności istniejących marek), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest polska firma farmaceutyczna założona w 1990 roku. Spółka prowadzi działalność w ramach Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą spółki polskie oraz spółka niemiecka. W ramach wieloletniej strategii rozwoju prac badawczych w sierpniu 2015 r. Nasz klient oddał do użytku Ośrodek Badawczo-Rozwojowy - jeden z najbardziej innowacyjnych w Europie w branży suplementów diety i farmaceutyków. Tylko w ostatnich 10 latach Grupa Kapitałowa zainwestowała w nowe technologie i rozwój 315 mln zł.
Opis stanowiska
- Praca nad rozwojem produktu przy ścisłej współpracy z R&D
- Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży Pharma
- Odpowiedzialność za przygotowanie Brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
- Tworzenie planów sprzedażowych przy współpracy z działem sprzedaży
- Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych oraz działań promujących produkt
- Planowanie oraz realizacji działań pro-sprzedażowych
- Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
- Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
- Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
- Współpraca z działem graficznym, agencjami kreatywnymi, domami mediowymi
- Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
Profil kandydata
- Kreatywność oraz doświadczenie związane z zarządzaniem marką
- Doświadczenie w tworzeniu oraz zarządzaniu budżetem marketingowym
- Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
- Zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi ze szczególnym naciskiem na AC Nielsen / ISM / Kamsoft
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji 360°
- Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
- Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
- Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
- Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
- Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
- Gotowość do podróży służbowych
- Ukończone studia wyższe
Oferujemy
-
Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu atrakcyjnych projektów
-
Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
-
Współpraca z jedną z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży farmaceutycznej
-
Realny wpływ na rozwój organizacji
-
Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej
Location: Rzeszów
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More