#

Brand Manager (m/f)

Michael Page

Rzeszów, podkarpackie

Michael Page Michael Page

Brand Manager (m/f)

Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności istniejących marek), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest polska firma farmaceutyczna założona w 1990 roku. Spółka prowadzi działalność w ramach Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą spółki polskie oraz spółka niemiecka. W ramach wieloletniej strategii rozwoju prac badawczych w sierpniu 2015 r. Nasz klient oddał do użytku Ośrodek Badawczo-Rozwojowy - jeden z najbardziej innowacyjnych w Europie w branży suplementów diety i farmaceutyków. Tylko w ostatnich 10 latach Grupa Kapitałowa zainwestowała w nowe technologie i rozwój 315 mln zł.

Opis stanowiska

  • Praca nad rozwojem produktu przy ścisłej współpracy z R&D
  • Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży Pharma
  • Odpowiedzialność za przygotowanie Brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
  • Tworzenie planów sprzedażowych przy współpracy z działem sprzedaży
  • Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
  • Planowanie i realizacja kampanii reklamowych oraz działań promujących produkt
  • Planowanie oraz realizacji działań pro-sprzedażowych
  • Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
  • Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
  • Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
  • Współpraca z działem graficznym, agencjami kreatywnymi, domami mediowymi
  • Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu

Profil kandydata

  • Kreatywność oraz doświadczenie związane z zarządzaniem marką
  • Doświadczenie w tworzeniu oraz zarządzaniu budżetem marketingowym
  • Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
  • Zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi ze szczególnym naciskiem na AC Nielsen / ISM / Kamsoft
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji 360°
  • Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
  • Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
  • Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
  • Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
  • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Ukończone studia wyższe

Oferujemy

  • Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu atrakcyjnych projektów
  • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • Współpraca z jedną z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży farmaceutycznej
  • Realny wpływ na rozwój organizacji
  • Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej

Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Rzeszów
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi